ՄՏՔԵՐ

20 Հլս

Ով գիտի` անում է, ով չգիտի` սովորեցնում է ուրիշներին:
Բեռնարդ Շոու

Ես հրաժարվեցի հրաշքներ գործել, քանզի հրաշքներն անհրաժեշտ են միայն անհավատներին` տալով նրանց նյութ զազրախոսության, բայց ոչ մտածումների համար:
Էրիկ-Էմանուել Շմիտ

Եթե ուզում ես ճանաչել մարդուն, մի լսիր, թե նրա մասին ինչ են ասում ուրիշները: Լսիր, թե նա ինչ է ասում ուրիշների մասին:
Վուդի Ալեն

Ծխելուց հրաժարվելը շատ հեշտ է: Ես մի հազար անգամ հրաժարվել եմ:
Մարկ Տվեն

Մարդիկ կարծում են, թե կդադարեն սիրահարվել, երբ ծերանան, մինչդեռ իրականում նրանք ծերանում են, երբ դադարում են սիրահարվել:
Մարկես

Աստված սիրեց թռչուններին ու ստեղծեց ծառը: Մարդը սիրեց թռչուններին ու ստեղծեց վանդակը:
Ժակ Դևալ

Եթե դուք պատրաստ չեք տեսնել ավելին, քան տեսանելի է, ուրեմն դուք ոչինչ չեք տեսնի:
Ռութ Բերնհարդ

Ես միշտ հանդես եմ եկել հանուն այն բանի, որ վտանգավոր զենքը չընկնի հիմարների ձեռքը: Եկեք սկսենք գրամեքենայից:
Ֆրենկ Լլոյդ Ռայթ

Իմ դժբախտությունն այն է, որ ես ամեն ինչ հասկանում եմ:
Քամյու

Երբեք մի կանգնեք կնոջ և այն բանի միջև, ինչ նա երազում է:
Մայնեթ Ուոլթերս

Սերը կույր է, բայց ամուսնությունը վերականգնում է տեսողությունը:
Գեորգ Լիխտենբերգ

Տղամարդուն կին է հարկավոր, որովհետև բոլոր մեղքը չես կարող բարդել միայն կառավարության վրա:
Լեոնարդ Լևինսոն

Եթե իրավիճակից ելք չեք տեսնում, վարվեք անտրամաբանորեն: Հենց դա էլ կլինի ելքը:
Կոկո Շանել

Եթե փակուղում ես հայտնվել, քեզ ապուշի պես մի պահիր: Դուրս եկ այնտեղից, որտեղից մտար:
Խորխե Բուկայ

Աշխարհին հայտնի է կնոջ արտասուքի 700 տեսակ: Եվ այդ ողջ հրաշագեղությանը տղամարդն արձագանքում է միան մեկ արտահայտությամբ. «Ախր ի՞նչ ես լալիս, Կատյա»:
Սլավա Սե

toshnit-i-kruzhitsja-golova-pri-beremennosti_1

 

Թողնել պատասխան

