ՕԿՏԱՎԻՈ ՊԱՍ

7 Հնս

Այդ պահից ի վեր ժամանակը ճաք տվեց, և ավելի ու ավելի: Եվ տարածությունը փշրվեց: Պատմությունն անընդհատ կրկնվում էր: Ինչ-որ լուր, պատահական նախադասություն, թերթի վերնագիր, մոդայիկ մի երգ դրսի աշխարհի գոյության ապացույց էին և սեփական թափանցիկության բացահայտումը: Ես զգացի, որ աշխարհը ջարդվում է և ես ներկայում չեմ:
Իմ հիման մասնատվում էր, ընդ որում, իսկական ժամանակը ինչ-որ այլ տեղ էր: Իսկ իմ ժամանակը` այգու, թզենու, ընկերներիս հետ խաղերի, կեսօրվա երեքին խոտերի մեջ քնատ թմրածության, հանց ածուխ սև-վարդագույն ճաթած թուզի, միայն թարմ ու քաղցր` այդ ամենը մոգոնած ժամանակ է: Ի հակառակ իմ զգացողությունների վկայության, ճշմարիտ, իսկական ժամանակը ժամանակն էր այնտեղից, այլոց ժամանակը: Եվ ես ընդունեցի անընդունելին, և մեծահասակ դարձա: Այդպես սկսվեց իմ արտաքսումը ներկայից:

Թարգմ. Վ. Ֆերեշեթյանoctavio-paz

Թողնել պատասխան

