ՄՏՔԵՐ

23 Մյս

Հարաբերություններ փչացնելու լավագույն ձևը դրանք պարզաբանելն է:
Ուինսթոն Չերչիլ

Սիրել, նշանակում է մարդուն տեսնել այնպիսին, ինչպիսին նրան հղացավ Աստված:
Ֆեոդոր Դոստաևսկի

Աշխարհում սահմանափակ քանակությամբ հոգիներ կան և անսահման քանակությամբ մարմիններ:
Մարինա Ցվետաևա

Մութ ժամանակներում լուսավոր մարդիկ ավելի տեսանելի են:
Ռեմարկ

«Ակն ընդ ական» սկզբունքը ողջ աշխարհը կույր կդարձնի:
Մահաթմա Գանդի

Գիտե՞ք ով է իսկական անհաջողակը: Իսկական անհաջողակը նա է, ով այնքան է վախենում պարտվելուց, որ չի համարձակվում նույնիսկ փորձել:
Բրյուս Ուիլս

Կյանքը հեծանիվ վարելու նման է. եթե ուզում ես պահպանել հավասարակշռությունը, պիտի շարժվես:
Ալբերտ Էյնշտեյն

Ժամանակը հրաշալի ուսուցիչ է, բայց, ցավոք, նա սպանում է իր աշակերտներին:
Էկտոր Բերլիոզ

Ու թեև մարդիկ հիմար և դաժան են, բայց տեսեք, թե ինչ հրաշալի օր է այսօր:
Կուրտ Վոնեգուտ

Գտնել կյանքի իմաստը` երջանկություն է: Գտնել կյանքում երջանկություն` իմաստ է:
Լյուբով Շապիրո

Դժոխքը մի վայր է, որտեղ դու անսահման ժամանակ ունես, բայց չունես ոչ մի մտահղացում, թե ինչպես վարվել այդ ժամանակի հետ:
Մարգարետ Թետչեր

Ձեզ բարիք եմ մաղթում. հեռու մնացեք Ռուբիկոնից:
Ջոն Ֆաուլզ

Նա, ով ուզում է հաղթել, պետք է մի փոքր դաժան լինի:
Սթեֆանի Հերբեր

Ամենամեծ սխալները թույլ են տալիս այն ժամանակ, երբ փորձում են ուղղել նախորդները:
Անդրեաս Գուրբեր

Կնոջ դեմքի երկու տեսակ կա` «Մոտեցիր ինձ» և «Հեռու մնա ինձնից»:
Դինա Ռուբինա

Զգացմունքները արդարացման կարիք չեն զգում:
Ուենդի Ուոքեր

Կիսահաս սերն ասում է. «Ես քեզ սիրում եմ, որովհետև դու ինձ պետք ես»: Հասուն սերն ասում է. «Դու ինձ պետք ես, որովհետև ես քեզ սիրում եմ»:
Էրիխ Ֆրոմմ

Հետաքրքիր է, բոլո՞ր տներում է ուրախության և կյանքի ամբողջականության այս զգացումը լինում հյուրերի գնալուց հետո:
Դաֆնա դյու Մորե

534706_1000

Թողնել պատասխան

