ՄՏՔԵՐ

15 Ապր

Երեկվա հաղթանակը ոչինչ չարժե. հաղթել է պետք այսօր: Բայց շատ թանկ արժե երեկվա պատրությունը:
Դանիիլ Գրանին

Այն, ինչ ես ինձ համարում եմ, վախենում է նրանից, ինչ ես հանդիսանում եմ:
Ջոն Վերբոն

Երբ մարդը դադարում է քաղցել ու տառապել վերքերից, նա սկսում է մտածել:
Լի Վիկսեն

Աշխարհում չկա ավելի կայուն բան, քան ժամանակավոր անկայունությունը:
Նինա Սորոտոկինա

Ով ազատություն, ինչ ոճիրներ են գործում քո անունից:
Ռոմեն Ռոլան

Իմ գրպանի պարունակությունը վերստին ներդաշնակության մեջ է կարիքի հետ:
Մաքս Ֆրեյ

Հեռանալ և մոռանալ` դժբախտների վերջին մխիթարությունը:
Սոֆոկլես

Պարտվում է նա, ով չի հաղթում: Իսկ ով հանձնվում է, նրան պարտված չեն կոչում: Նրան անվանում են գերի:

Ատելությունը կեղծելն ավելի դժվար է, քան սերը: Դուք հավանաբար լսել եք կեղծ սիրո մասին, բայց կեղծ ատելության մասին` հազիվ թե:
Նասիմ Թալեբ

Կյանք, ես քեզ չեմ հասկանում:
Յալմար Սյոդերբերգ

Նա, ով երբեք չի սխալվում, վտանգավոր է:
Յուձան Դայդոձի

Այնտեղ, որտեղ կան ծառեր` գրքերի հետ և շուրջը կանայք են զբոսնում, այնտեղ է աշխարհի լավագույն վայրը:
Անատոլ Ֆրանս

Հեռուստացույցն ապացուցեց, որ մարդիկ ցանկացած բանի կնայեմ, միայն ոչ միմյանց:
Էնն Լանդերս

Ես շատ սխալներ եմ թույլ տվել ու շատ բան եմ սովորել: Միայն մի դաս այդպես էլ չկարողացա յուրացնել` ինչպե՞ս հետագայում չսխալվել:
Ջո Աբերկրոմբի

Աշխարհի բոլոր գաղտնիքները միշտ թաքցնում են տղամարդիկ, բայց բացահայտում են կանայք:
Անդրեյ Բելյանին

Նա, ով խրվել է մեղրի մեջ, արդեն չի կարող վեր բարձրանալ ու սավառնել:
Էլիզաբեթ Հասկել

Միայն վհատության խորխորատներից կարելի է ձգվել դեպի երկինք:
Իրվին Շոու

Հենց որ մարդը ծնվում է, նա միանգամից սկսում է ապրել: Միանգամից… Սկսում է… Ապրել… Մի նախապատրաստվեք կյանքին, այլ ապրեք լիարժեք:
Անդրեյ Մաքսիմով

Յուրաքանչյուր մեծ հարստության թիկունքում թաքնված է չարագործությունը:
Բալզակ

Սերը` գոյատևման մեր միակ հույսը:
Գարի Չափմեն

Դուք ակնկալիքներ ունեք և ցանկանում եք, որ մարդիկ կամ աշխարհը համապատասխանեն դրանց: Ջուրը նետեք այդ ցանկությունները: Իսկ հիմա ընդունեք իրերն այնպես, ինչպիսին դրանք կան և առաջ շարժվեք:

Լեո Բաբաուտա

Exit

Թողնել մեկնաբանություն