ԱՐԹՈՒՐ ԱԴԱՄՈՎ

14 Ապր

Երբեմն կյանքի այս վիթխարի ամբողջությունն այնքան եղերականորեն գեղեցիկ է թվում, որ ինձ նետում է հափշտակության մեջ: Բայց շատ հաճախ նա թվում է իբրև հրեշային կենդանի, որ թափանցում է ներսս, հրում-անցնում է ինձ և այն ժամանակ ես տեսնում եմ, որ ամեն տեղ է այդ կենդանին, իմ ներսում և ինձնից դուրս: Եվ իր սոսկալի մագիլները մխրճում է մարմնիս մեջ և վայրկյան առ վայրկյան ավելի ուժգին է տիրում ինձ: Այդ ժամանակ ազատագրվելու միակ ճանապարհը գրելն է` տեղյակ պահելու համար ուրիշներին, որ նույն մտատանջության մեջ միայնակ չզգան իրենց և գոնե որոշ չափով կարողանան ազատվել դրանից:1379008969_Cramer_EleonoreDechartre_Adamov

Թողնել պատասխան

