ՄՏՔԵՐ

26 Մրտ

Ամեն ոք կարծում է, թե ուրիշները սխալվում են, երբ դատում են իր մասին և ինքը չի սխալվում, երբ դատում է ուրիշների մասին:
Անդրե Մորուա

Քո ուղին երկար կլինի: Իսկ երբ դու հասնես բարձունքին, կհասկանաս, թե որքան միայնակ ես այնտեղ:
Ռոբերտ վան Գուլիկ

Մարդը միշտ փոքր է սեփական երազանքից:
Ռեյ Բրեդբերի

Եթե կյանքը տուն է, ապա հիշողությունն ավելին չէ, քան տան պատերի պաստառը:
Պոլ Օսկար

Ցանկությունը նոր ցանկություն է բերում: Ցանկությունն ավարտ չունի:
Նիկոյա Յուն

Միակ անհրաժեշտ ազատությունը նա է, որն ազատում է վախից: Եվ եթե մարդը չի վախենում ճշմարտությունից, դա բավական է, որ նա իրեն հզոր զգա:
Էմանուել Արսան

Ինչ էլ պատահի վաղը, անպայման կգա այն ժամանակը, երբ ես դրա մասին կմոռանամ:
Մարկ Ֆրեյ

Եթե կինը ժամադրության է գալիս գեղեցկացած, ո՞վ կսրտնեղի, թե նա ուշացել է: Ոչ ոք:
Ջերոմ Դ. Սելինջեր

Փնտրել տղամարդու, ով իմ կյանքը կդարձնի դյուրի՞ն: Ես կնախընտրեի մեկին, ով կյանքս կդարձներ հետաքրքիր:
Էդիթ Ուորթոն

Ծերությունը չի պաշտպանում սիրուց, բայց սերը պաշտպանում է ծերությունից:
Կոկո Շանել

Ես մտածում եմ, կնշանակի ես ամուսնացած չեմ:
Էնն Ոինսթոն

Մարդը մտածելու ընդունակ է, ամբոխը` ոչ:
Պատրիկ Նեսս

Ինչը կեծիքով սկսվեց, կեղծիքով էլ կավարտվի. սա բնության օրենքն է:
Ֆեոդոր Դոստոևսկի

Սերը արվեստի ոլորտից է, այլ ոչ թե գիտության:
Ուենդի Ուոքեր

Գրողներն աշխարհը պատկերում են ոչ այնպես, ինչպիսին կա, այլ այնպես, ինչպիսին այն կարող էին դարձնել մարդիկ:
Էրիկ-Էմանուել Շմիտ

Կյանքի նպատակն այն չէ, որ քեզ համար հավերժական փառք վաստակես: Կյանքի նպատակն այն է, որ յուրաքանչյուր օրդ վերածես փոքրիկ հավերժության:
Անդրե Մորուա

Ես միայնակ չեմ: Ես մենակ եմ: Դրանք տարբեր բաներ են:
Նիկոլա Յուն

Մարդու մեջ մարդը քիչ է:
Սվետլանա Ալեքսիևիչ

Ոչինչ չի կրկնվում: Կրկնվում ենք մենք:
Ռեմարկ

Որտե՞ղ ես դու, աղյուս, երբ այնքան պետք ես գլխի համար:
Վյաչեսլավ Պրախ

Խոսելու ունակությունը տրված է միայն մարդուն և դա նրան դարձնում է բոլոր կենդանիներից ամենաանտանելին:
Վլաս Դորոշևիչ

Մարդը բնավորությունը չէ, մարդը արարքն է:
Գորդոն Ռիս

Creativity-Luis-De-Garrido

Թողնել պատասխան

