ՄՏՔԵՐ

24 Հնվ

Մարդիկ երբեք չկարողացան կյանքն ընկալել այնպես, ինչպիսին այն կա: Նրանք միշտ կործանեցին կյանքը և ապրեցին ամպերի մեջ:
Ռոբին Հոբբ

Դուք կարծում եք, թե տիրապետում եք հիշողությանը, մինչդեռ նա է ձեզ տիրապետում:
Ջոն Իրվինգ

Ոչ մի տղամարդ չի կարող պարազապես կնոջ ընկերը լինել:
Ջոն Իրվինգ

Ես համեստ եմ, երբ խոսում եմ իմ մասին, բայց հպարտ եմ, երբ ինձ համեմատում եմ:
Սերգեյ Դովլաթով

Տարիքն առնել` նշանակում է չիմանալ, թե ուր գնալ:
Մոնիկա Ֆագերհոլմ

Գնացին նրանք: Մենք էլ ենք գնալու: Գալու եք դուք, բայց ձեզնից հետո էլ են գալու:
Կարապետ Գրիչ

Մարդկային հնարավորությունները միշտ հետ են մնում մտադրություններից:
Ջերոմ Ք. Ջերոմ

Սերը երգ է, որ կարող ես նաև միայնակ երգել, բայց ընտանեկան կյանքը պար է, որ պարում են միայն զույգերով:
Վերա Չիրկովա

Այսօրվա աշխարհը երեկվա կրակի մոխիրն է:
Գրացիա Վերասանի

Մարդը, ով ցանկացել, բայց չի կարողացել սուրբ դառնալ, դառնում է հրեշ:
Բորիս Ակունին

Հրաժեշտ տալը ցավոտ էր: Բայց ես հրաժեշտի փորձ ունեմ: Այն սովորեցնում է նայել առաջ:
Պոլ Անդերսոն

Ինչ-որ մեկին սիրելն ամենահամարձակ բանն է, որ մենք կարող ենք անել այս կյանքում:
Վիկտորյա Ուոլտերս

Գույժ, մոտենում է ժամանակը, երբ մարդն այլևս աստղ չի ծնվելու: Գույժ, մոտենում է ամենաչնչին մարդու ժամանակը, որն այլևս չի կարողանալու քամահրել ինքն իրեն: Նայեք, ես ձեզ ցույց եմ տալիս Վերջին մարդուն:
Նիցշե

Քանի դեռ մենք հակված ենք փախչել ինքներս մեզնից և խուսափել մեր տառապանքների ազնիվ գնահատումից, մենք կմնանք հիվանդներ:
Ռոբին Նորվուդ

Վտանգը չարի մեջ չէ, այլ մարդու: Չարն ամենքի մեջ էլ կա, բայց արդյունքում ամեն մեկին տրվում է ընտրության իրավունք:
Ռեյչել Վան Դայկեն

Արժեքավոր է միայն այն, ինչը դուք կիմանաք այն բանից հետո, երբ կիմանաք ամեն ինչ:
Ջոն Վուդեն

Սերն ու գեղեցկությունը հավերժ չեն: Միայն կեղտն է հավերժ:
Կամիլա Գրեբե

1395914996_001-ellf-ru

Թողնել պատասխան

