ԿԼԵՐ ՆՈՐԹ

22 Հնվ

Մարդիկ չգիտեն ամենակարևոր հարցերի պատասխանները: Եվ չեն ուզում իմանալ: Մարդիկ ուզում են, որ իրենց հանգիստ թողնեն և հնարավորություն տան պարզապես ապրելու: Սակայն ես ուզում եմ իմանալ, թե հանուն ինչի եմ ապրում: Մարդիկ հաճախ ասում են. «Ես ապրում եմ հանուն սիրելի կնոջ» կամ «Ես ապրում եմ հանուն երեխաների»: Բայց ինձ ու իմ նմաններին նման պատասխանները չեն բավարարում: Մարդը պետք է ապրի` գիտակցելով, որ իր կյանքը, իր գործերը ունենալու են հետևանք: Սակայն ես դեռ չեմ տեսնում այդ հետևանքները: Իսկ տեսնել ուզում եմ: Ես ուզում եմ իմանալ, թե ինչու ենք մենք ապրում, ամեն գնով:14-robert-shana-parkeharrison

Թողնել պատասխան

