ՌԱԲԻՆԴՐԱՆԱԹ ԹԱԳՈՐ

10 Նյմ

Ես հիշում եմ մանկությանս մի օրը: Մի թղթե նավակ բաց թողեցի առվում:
Հուլիսյան խոնավ օր էր, մենակ էի ես այնտեղ ու երջանիկ իմ խաղով: Ես թղթե նավակս բաց թողեցի առվում:
Հանկարծ մռայլ ամպերը կուտակվեցին, քամին ելավ փոթորկաբեր ուժգնությամբ ու սաստիկ անձրև տեղաց: Պղտոր ջրերը խառնվեցին առվին, առուն ուռավ, վարարեց ու խորտակեց իմ նավակը:
Վշտացած ինքս ինձ միտք էի անում, թե փոթորիկը դիտմամբ սաստկացավ, որ կործանի իմ բախտը, թե նրա ամբողջ չարությունն ուղղված էր իմ դեմ:
Հուլիսի թխպոտ օրը երկար է այսօր: Ես մեկիկ-մեկիկ հիշում էի կյանքի այն բոլոր խաղերը, որ տանուլ եմ տվել: Անիծում էի բախտս իր բազում չար հանցանքների համար, երբ հանկարծ հիշեցի իմ թղթե նավակը, որ սուզվեց առվում:

Թարգմ. Համլիկ Թումանյանim81yeqouq

2 Responses to “ՌԱԲԻՆԴՐԱՆԱԹ ԹԱԳՈՐ”

  1. Suren Petrosyan Նոյեմբերի 11, 2016 at 4:59 ա. #

    Պրն. Չարխչյան, արդյոք սա ամենայն հայոց բանաստեղծի որդու թարգմանությունն է, թե պարզապես զուգադիպություն է

  2. hovikcharkhchyan Նոյեմբերի 11, 2016 at 2:32 ե. #

    Այո, Թումանյանի տղան է:

Թողնել պատասխան

