ՄՏՔԵՐ

29 Հկտ

Ասա, երբ ձյունը ջուր է դառնում, նա հիշու՞մ է, որ եղել է ձյուն:
Ջենիֆեր Մըքմահոն

Կատարելությունը չի կարելի սիրել: Բայց կատարելությանը կարելի է դիտել իբրև կատարելություն:
Ֆեոդոր Դոստոևսկի

Ճշմարտությունը նման է այն երգին, որը ոչ ոք չի ուզում լսել: Վախ կա, որ այն մեկընդմիշտ կխցկվի-կմնա իրենց գլխում:
Նազիմ Ռակհա

Ուզու՞մ ես աստծուն զվարճացնել՝ պատմիր նրան քո ծրագրերի մասին:
Ելենա Մինիկինա-Թայչեր

Ոչինչ այնպես ցավ չի պատճառում մարդուն, ինչպես նրա երջանկության բեկորները:
Միխայիլ Ժվանեցկի

Պատմությունից առավել ես նախընտրում եմ միֆոլոգիան, քանի որ պատմությունը սկիզբ է առնում ճշմարտությունից և գնում է դեպի խաբեություն, իսկ միֆոլոգիան սկսում է խաբեությունից ու գնում է դեպի ճշմարտություն:
Ժան Կոկտո

«Թվարկեք վեց բան, առանց որի ապրել չեք կարող»: Ես գրեցի. «Թթվածին, ջուր, սնունդ, սիրտ, թոքեր», իսկ հետո համոզվելով, որ բավականին պարզ եմ արտահայտվել, ավելացրեցի. «Ինտերնետ»:
Լոտտի Մոգաչ

Կյանքում երկու հիասթափություն է լինում. երբ ցանկանում ես ու չես ստանում ցանկալին և երբ ցանկանում ես ու ստանում ես:
Ռաջնիշ Օշո

Թույլ մարդիկ ոչնչացնում են իրենց թշնամու մարմինը, ուժեղները ոչնչացնում են թշնամու կերպարը, որ կրում են իրենց ներսում:
Ավգուստո Կուրի

Առաջ ես կարծում էի, թե դժոխքը մի տեղ է, որտեղ վառ կրակն է բորբոքվում և թագավորում են տառապանքն ու ցավը: Հիմա ինձ թվում է՝ դա այն վայրն է, որտեղ մշտապես միայնակ ես և քեզ սպասում է հուսահատությունը:
Քրիս Մունի

Գուցե ինձ մեկ տարուց էլ պակաս է մնացել ապրելու համար: Բայց դուք լսեք, թե ինչպես են երգում թռչունները…
Քեն Ուիլբեր

Ով սիրում է, պիտի կիսի նրա ճակատագիրը, ում սիրում է:
Միխայիլ Բուլգակով6bg8nrpvule

Թողնել պատասխան

