ՄՏՔԵՐ

23 Հկտ

Կամակորության և հավերժական սիրո միջև տարբերությունն այն է, որ կամակորությունը տևում է փոքր-ինչ ավելի:
Օսկար Ուալդ

Բացարձակ արժեք գոյություն ունի: Տարբերություն կա Կանդինսկու և… պահարանի կախիչի միջև: Նույնիսկ եթե ոչ ոք չի հասկանում այդ տարբերությունը: Դրանք տարբեր են:
Սքոթ Մաքքլայդ

Անցյալը համառ է ճիշտ նույն պատճառով, ինչ պատճառվ կրիան ամուր պատյան ունի. ներսի կենդանի մարմինը նուրբ է ու անպաշտպան:
Սթիվեն Կինգ

Այն, ինչ անում է մեկ մարդը, մենք անվանում ենք հանցագործություն: Իսկ այն, ինչ անում են մեծ թվով մարդիկ, մենք կոչում ենք կառավարություն:
Ռոբերտ Շեքլի

Երբ ծովին երկար ես նայում, սկսում ես կարոտել մարդկանց: Իսկ երբ երկար նայում ես մարդկանց՝ ծովն ես կարոտում:
Հարուկի Մուրակամի

Եթե դավաճանում ես, գոնե բարի եղիր պահպանել պատշաճությունը:
Ստեֆան Ցվայգ

Լրջությունը մտքի արգելափակված վիճակ է: Դա լճացման վիճակ է: Լուրջ մարդիկ հիվանդ մարդիկ են:
Օշո

Չկրթված միտքը վտանգավոր է:
Կոնֆուցիոս

Միայն սերը բավարար չէ, որ երկուսը ընդմիշտ միասին լինեն:
Քարեն Ուայթ

Ինչպե՞ս վերստին սովորեմ չիմանալ, թե դու ինչպես ես ապրում: Ինչպե՞ս վերստին ապրեմ, երբ չեմ լսում քեզ:
Մարկ Լևի

— Որքա՞ն երկար կարելի է սիրել այն կնոջը, որը քեզ չի սիրում:
— Որը չի՞ սիրում: Ամբողջ կյանքում:
Օսկար Ուայլդ

Ստիպված ես վազել ամբողջ թափով, որ ընդամենը մնաս միևնույն տեղում: Իսկ որպեսզի ուրիշ տեղ հասնես, պետք է վազել կրկնակի արագ:
Լուիս Քերոլ

Ես ոչ մեկին չեմ վիրավորում, հարգարժան պարոն: Ես ախտորոշում եմ կատարում:
Ամելի Նոթոմբ

Համեստության պակասը խելքի պակաս է:
Ալեքսանդր Պոպ

Երիտասարդ տարիներին մենք ապրում ենք, որ սիրենք: Հասուն տարիքում սիրում ենք, որ ապրենք:
Շարլ Սենթ-Էվրեմոն

Մարդը պարտության մեջ է ճանաչելի, ոչ թե հաղթանակի:
Սթիվեն Կինգ

%d0%b7%d0%b0%d0%bf%d0%b8%d1%81%d1%8c

Թողնել պատասխան

