ՋԵՐՈՄ Դ. ՍԵԼԻՆՋԵՐ

17 Հկտ

Ձանձրացրել է ինձ այդ հավերժական «ես, ես, ես»-ը: Եվ իմ ես-ը, և ուրիշներինը: Ձանձրացրել է ինձ, որ բոլորը ձգտում են ինչ-որ բան ձեռք բերել, ուզում են ինչ-որ ակնառու բաներ անել, դառնալ ինչ-որ մեկի համար հետաքրքիր: Զզվելի է, այո, այո, զզվելի է: Եվ միևնույն է, թե մյուսներն ինչ կասեն… Ես ինքս ինձ համար էլ եմ ամաչում, որ քաջությունս չի բավարարում լինել պարզապես ոչ մեկը: Ես ինքս ինձնից էլ եմ ձանձրացել ու ձանձրալի են նրանք, ովքեր ցանկանում են մեծ իրարանցում ստեղծել:
,Ֆրենի և Զուի» գրքից

JD Salinger Portrait Session

Թողնել պատասխան

