ՄՏՔԵՐ

9 Հկտ

Դուք այն եք, ինչ ձեր մտքերն են: Ուզու՞մ եք ձեզ լավ զգալ, հետևեք, որ ձեր մտքերը լավը լինեն:
Դենիել Ջ. Ամեն

Պատվանդանը ամենամիայնակ տեղն է աշխարհում:
Չարլզ Մարտին

Եթե ամեն անգամ, երբ ես մտածում եմ քո մասին, որևէ ծաղիկ ծաղկեր, ես կշրջեի հավերժական այգում:
Մոնիկա Մերֆի

Մարդկային հանրությունը նման է մի հրեշի, որը ոչինչ չի սովորում, անում է միևնույն ապուշ սխալները, գնում է կարճաժամկետ հաճույք` երկարատև ցավի գնով:
Մարգարետ Էթվուդ

Ոչ մեկը չի կարող դառնալ ավելի օտար, քան նա, ում ինչ-որ ժամանակ սիրել ես:
Ռեմարկ

Կյանքը օդապարիկի նման է: Որքան մեծ բարձրության եք ցանկանում հասնել, այդքան բեռից պիտի ձերբազատվեք:
Ռաֆաելլա Ջորդանո

«Չեմ կարող»-ը ամենակեղտոտ հայհոյանքն է:
Լի Կրատչլի

Երբեք և ոչինչ մի խնդրեք: Երբեք և ոչինչ, հատկապես նրանցից, ովքեր ձեզնից ուժեղ են: Իրենք կառաջարկեն ու իրենք էլ ամեն ինչ կտան:
Միխայիլ Բուլգակով

Առաջին բանը, որ կիմանաս կյանքում, այն է, որ դու հիմար ես: Վերջին բանը, որ կիմանաս, այն է, որ դու նույն հիմարն ես մնացել:
Ռեյ Բրեդբերի

Ես պատրաստ էի սիրել ողջ աշխարհը: Ինձ ոչ ոք չհասկացավ: Եվ ես սովորեցի ատել:
Միխայիլ Լերմոնտով

Սովորաբար ճակատագիրն անկյունում է թաքնվում: Ինչպես գրպանահատը, պոռնիկը կամ վիճակախաղի տոմսեր վաճառողը: Իսկ թե ինչն է, որ նա երբեք չի անում՝ նա տուն չի գալիս: Պետք է ինքներդ նրա մոտ գնաք:
Կարլոս Ռուիս Սաֆոն

Միայն նրանք, ովքեր մեկուսացած են իրենց չորս պատերի մեջ, խոսում են պատասխանատվության ու պարտքի մասին: Իսկ մարդը, ով սիրում է, չի խոսում պատասխանատվությունից: Նա սիրում է:
Ջիդդի Կրիշնամուրտի

Այս աշխարհը կոմիկական է նրանց համար, ովքեր մտածում են և ողբերգական է նրանց համար, ովքեր զգում են:
Ջոն Իրվինգ

Իրականում մեզնից յուրաքանչյուրը նման է թատերական ներկայացման, որ դիտում են երկրորդ արարից: Ամեն ինչ լավ է, բայց ոչինչ հասկանալի չէ:
Խուլիո Կորտասար

Լավ ընկերը պահպանում է գաղտնիքը: Ամենալավ ընկերն օգնում է ապահանել գաղտնիքը:
Լորեն Օլիվերmadri-misli

Թողնել պատասխան

