ՄՏՔԵՐ

20 Սպտ

Մարդկային հիշողությունն, ինչպես լուսարձակը, լուսավորում է առանձին պահերը՝ շուրջը թողնելով անհաղթահարելի խավար:
Աննա Ախմատովա

Մակեդոնացի Անտիգոնոս Բ արքան, նահանջելով թշնամու ճնշման ներքո, ասաց. «Ես չեմ փախչում, այլ հետապնդում եմ իմ շահը, որ հիմա իմ թիկունքում է»:

Դեռ ոչ ոք այնքան հարուստ չէ, որ ետ գնի իր անցյալը:
Բայեր Գրիլս

Ես միշտ վախեցել եմ, որ պիտի 20 տարի շարունակ թփթփացնեմ աշխարհի ուսին, ու երբ վերջապես նա շրջվի, կմոռանամ, թե ինչ էի ուզում ասել:
Թոմ Ուեյթս

«Ամեն բան կարող է պատահել». ահա սրանք են ամենաճշմարիտ բառերը:
Կլայվ Բարկեր

Բոլոր դժբախտությունները երկու դեղամիջոց ունեն՝ ժամանակն ու լռությունը:
Ալեքսանդր Դյումա

Կյանքն այն չէ, ինչ կատարվում է: Կյանքն այն է, թե ինչպես եմ ես վերաբերվում կատարվածին:
Ալեսանդր Դերկաչ

Ամեն մեկն իր արհեստն ունի: Մեկը գրում է, մեկը ցանում է, մեկն էլ Աստծուն է պարսավում:
Կառլո Գինզբուրգ

Կյանքի նպատակը նպատակային կյանքն է:
Ռոբին Շարմա

Այն ամենը, ինչ արել ենք միայն մեզ համար, մեռնում է մեզ հետ միասին: Այն, ինչ արել ենք ուրիշների համար, մնում է ընդմիշտ:
Ալբերտ Փայք

Օպտիմիստն ասում է. «Բաժակը կիսով լիքն է»:
Պեսիմիստն ասում է. «Բաժակը կիսով դատարկ է»:
Ռացիոնալիստն ասում է. «Բաժակը կրկնակի ավելին է, քան անհրաժեշտ է»:
Թոմաս Կատկարտ

Աղջիկները միշտ ասում են՝ «Երբ ես ամուսնանամ», իսկ տղամարդիկ ասում են՝ «Եթե ես ամուսնանամ»:
Էլիզաբեթ Գասկել

Ճանապարհին ընկած քարը կարող է ունենալ ամենաբարի մտադրությունները, բայց ամեն դեպքում նրամ պետք է մի կողմ նետել:
Էթել Վոյնիչ

Նորությունների բացակայությունն արդեն լավ նորություն է:
Սավակո Արիյոսի

Օձից կծածը պարանից էլ է վախենում:
Լաուրա Սանդի

Դու հավատում ես ինձ: Ես հավատում եմ քեզ: Ուրեմն ինչու՞ դու չես հավատում մեզ:
Ալեքս Դուբաս1604

Թողնել պատասխան

