ՄՏՔԵՐ

24 Հլս

Ես մտածում եմ, հետևաբար ես պիտի զգամ:
Ես զգում եմ, կնշանակի ես կարող եմ ցանկանալ:
Ես ցանկանում եմ այնքան շատ, բայց ունեմ այնքան քիչ:
Դիկ Կունց

Որքանով մենք տարբեր կերպ են ընկալում աշխարհը, այնքանով մենք, ըստ էության, ապրում ենք տարբեր աշխարհներում:
Ռոնալդ Դ. Լեյնգ

Հիմար բան է օրենք փնտրելը, առավել հիմար բան է այն գտնելը:
Վլադիմիր Նաբոկով

Ներկա կյանքում մարդիկ հնանում են՝ չհասցնելով ծերանալ:
Ֆրեդերիկ Բակման

Արա՝ ինչ պիտի անես, և թող լինի՝ ինչ լինելու է:
Տոլստոյի սիրած ասույթը

Եթե դուք չգիտեք, թե ինչի համար արժե ապրել, այդ դեպքում ինչու՞ եք ապրում:
Հարի Թերթլդավ

Գնացին նրանք, մենք էլ ենք գնալու: Գալու եք դուք, բայց ձեզնից հետո էլ են գալու:
Կարապետ Գրիչ, 1487 թ.

Սիրուց խելոքները հիմարանում են: Սիրուց հիմարները խելոքանում են:
Կնուտ Համսուն

Ամեն մեկը համոզված է, որ ուրիշները սխալվում են, երբ դատում են իր մասին և որ ինքը չի սխալվում, երբ դատում է ուրիշների մասին:
Անդրե Մորուա

Կար-չկար՝ մի մարդ կար և նա ութ որդի ուներ: Եթե այս փաստը հաշվի չառնենք, ապա այս մարդը ավելին չէ, քան մի կետ պատմության էջի վրա: Ցավալի է, բայց ահա ամբողջը, ինչ կարելի է ասել որոշ մարդկանց մասին:
Թերրի Պրիթչեթ

Անհաջողությունները մարդուն դարձնում են եսասեր:
Իրվին Շոու

Բոլոր երիտասարդները կարծում են, թե իրենց չեն հասկանում: Այդպես եղել է միշտ, դա երիտասարդների ընդհանուր հիվանդությունն է: Ոչ մի նոր բան:
Մարլեն Դիտրիխ

Երբ մարդիկ ասում են՝ «Ես արեցի՝ ինչ կարող էի», դա նշանակում է, որ նրանք թերագնահատում են իրենց:
Մարլեն Դիտրիխ

Աստված թող պաշտպանի ինձ ինձնից:
Իսպանական առած

— Ուրեմն դուք չե՞ք սիրում մեր երկիրը:
— Ես այնտեղ ապրում եմ:
Օսկար Ուայլդtainavtebe1

Թողնել պատասխան

