ԼԵԳԵՆԴ ՏԻԳՐԱՆ ՄԵԾԻ ՄԱՍԻՆ

9 Մյս

Մի գեղեցիկ լեգենդ կա Հայոց արքա Տիգրան Մեծի մասին: Ասում են, որ հեռավոր արշավանքներից վերադառնալիս նա ընտրում էր Հայրենիք տանող այն ճանապարհը, որն անցնում էր որևէ ջրվեժի մոտով: Կանգ էր առնում, մտնում էր գահավիժող սառնորակ ջրի տակ, ցողում էր հաղթ մարմինը զուլալ շիթերով և միայն հետո ուղևորվում էր դեպի իր ապարանքը:
Հպատակներին զարմանք էր պատճառում արքայի այդ տարօրինակ քայլը, սակայն չէին համարձակվում հարցնել, թե ի՞նչ է նշանակում ջրօծման ծեսը՝ իմանալով, որ Տիգրանը չէր սիրում բացատրություններ տալ իր արարքների մասին: Բայց մի օր նրա զորավարներից մեկն, այնուամենայնիվ, քաջություն է ունենում դիմելու նրան.
— Տեր իմ,- հարցնում է նա,- ինչու՞ ես դու ընտրում այս վայրի ջրվեժը, երբ մարմինդ կարող են լվանալ քո ծառաները ոսկեպատ ավազանի մեջ, վարդաջրով ու անուշահոտ հեղուկներով:
Եվ Տիգրան Մեծը պատասխանում է նրան.
— Ես մարմինս մաքրում եմ օտար փոշիներից իմ երկրի սրբազան գետերում, քանզի Հայրենիքի անապական ջուրն է միայն, որ ինձ տալիս է կենարար ուժ և հզորություն:tigranes-the-great

Թողնել պատասխան

