ՆԻԼ ՇՈՒՍՏԵՐՄԱՆ

28 Փտր

Դու միայն քո անհաջողություններն ես տեսնում, բայց ես հո այլ բան եմ տեսնում: Չէ, ես հասկանում եմ, որ երբ դու ցավ ես ապրում, հեշտ է մեղադրել ինքդ քեզ այն բանի համար, որ դու ոչնչություն ես և ոչ մի բանի պիտանի չես: Բայց կյանքը ամրության մշտական փորձարկում է, և բոլորս ստիպված ենք անցնել դրա միջով: Մարդու արժեքը որոշվում է ոչ թե նրանով, թե ինչքան տառապանք է բաժին հասել փորձության պահին, այլ նրանով, թե ինչպիսին դուրս կգա այդ փորձություններից:
«Մեկուսացածները» գրքից27.11

Թողնել պատասխան

