ՑՎԵՏԱԵՎԱՅԻ ՆԱՄԱԿԸ ՍԵՐԳԵՅ ԷՖՐՈՆԻՆ

25 Փտր

Իսկ գլխավորը, գլխավորը, գլխավորը Դուք եք, Դուք: Դուք՝ Ձեր ինքնաոչնչացման բնազդի հետ: Մի՞թե Դուք կարող եք տանը նստել: Եթե բոլորը մնային, Դուք միայնակ կգնայիք: Որովհետև Դուք անբասիր եք: Որովհետև Դուք չեք հանդուրժի, որ սպանեն ուրիշներին: Որովհետև Դուք առյուծ եք, որը առյուծի բաժինն է տալիս: Կյանքը մնացած բոլորին՝ նապաստակներին ու աղվեսներին: Որովհետև Դուք անձնուրաց եք և ինքնապաշտպանված նողկանքով: Որովհետև «ես»-ը Ձեզ համար կարևոր չէ, որովհետև ես այդ բոլորը առաջին պահից եմ իմացել: Եթե Աստված այդ հրաշքը կատարի՝ կենդանի թողնի Ձեզ, ես շան պես կգամ Ձեր ետևից…marina_02

3 Responses to “ՑՎԵՏԱԵՎԱՅԻ ՆԱՄԱԿԸ ՍԵՐԳԵՅ ԷՖՐՈՆԻՆ”

  1. Suren Petrosyan Փետրվարի 27, 2016 at 8:07 ա. #

    Պարոն Չարխչյան, եթե կարելի է, կասե՞ք երբ է գրել Ցվետաևան այս նամակը Էֆրոնին: Արդյո՞ք այն ժամանակ, երբ Էֆրոնը հետ էր վերադարձել Սովետական Միություն՝ թողնելով Ցվետաևային և երեխաներին Ֆրանսիայում:

    • hovikcharkhchyan Փետրվարի 27, 2016 at 2:11 ե. #

      Հարգելի պարոն Պետրոսյան, նամակը գրվել է 1917 թվականի նոյեմբերի 2-ին, Ղրիմից Մոսկվա գնալու ճանապարհին:

      • Suren Petrosyan Փետրվարի 27, 2016 at 6:44 ե. #

        Շնորհակալ եմ

Թողնել պատասխան

