ՔՐԻՍՏ ՄԱՆԱՐՅԱՆ

21 Փտր

Ամպ ու երկինք խռովել են, անձրև է գալիս,
Անգին յարս ինձ տեսնելիս դեմքն է շուռ տալիս,
Հազար հեռվից մտիկ անեմ՝ դարդս չիմանա,
Կարոտ հոգով, ծանր մտքով դառնամ ու գնամ:

Ա՜խ, ամեն տուն, ամեն փողոց օտար են դարձել,
Մենակ մոլոր թափառում եմ, սիրտս է քարացել,
Ամեն օրս, ամեն ժամս դարձել են տարի,
Մեկը չկա մեղմի ցավս խոսքերով բարի:

Լուսնյակ, դու ինձ ընկեր դարձած վիշտս ես լալիս,
Քո աչքին էլ ամբողջ գիշեր քուն մոտ չի գալիս,
Ասա՛, պատմիր, ո՞վ է խաբել իմ սիրած յարին,
Որ ինձ հիմա չի էլ նայում` ինչպես օտարին:fJjZHz1RrBM

Թողնել պատասխան

