ՎԱՂԱՐՇԱԿ ՆՈՐԵՆՑ

10 Դկտ

ԱՄԲՈՂՋ ԿՅԱՆՔՈՒՄ

Ամբողջ կյանքում միշտ աննկուն,
Չունենալով դադար ու նինջ,
Որոնեցի ես անվհատ
Չգիտեմ ինչ,
Քանզի ինչ որ գտա կյանքում
Որոնածի իմ համեմատ՝
Թվաց շատ քիչ…

Եվ իմ փնտրած-գտածն ամբողջ
Բաժանեցի ես աջ ու ձախ,-
Բարի մի խոսք, մի խոհ առողջ,
Սրտից բխած անհոգ ծիծաղ,
Կարոտյալին՝ օգնության ձեռք,
Սիրահարին՝ ծաղկի բողբոջ,
Չար սրտերին՝ բարի մի երգ,
Ծառավներին՝ առվի խոխոջ…

Որոնումով կյանքս անցավ,
Գտած բարին տվի մարդկանց,
Ինչ դառնություն գտա ու ցավ,
Այդ բոլորը ինձ մոտ մնաց…

Ոչինչ, եթե իմ գնալով
Չարիքն ամբողջ հետս գնար,
Ես գնայի թեկուզ լալով,
Միայն աշխարհն անլաց մնար:վաղարշակ նորենց

Թողնել պատասխան

