ՏԱԻՇԱ ԱԲԵԼԱՐ

2 Սպտ

Դու ինձ չես հասկանում, քանի որ մեր միջև գոյություն ունի սոսկ մակերեսային կապ: Դու ինձ հարց ես տալիս՝ ակնկալելով ստանալ միանշանակ պատասխան, ինչը կբավարարի քեզ, իսկ ես քեզ տալիս եմ պատասխան, որը բավարարում է ինձ և քեզ շփոթության է մատնում: Ընկալումը մեծագույն գաղտնիք է, քանի որ այն անհնար է որևէ կերպ բացատրել: Բոլոր մարդիկ ինչ-որ բան ընկալում են, բայց այն, ինչ նրանք ընկալում են, ոչ լավն է ու ոչ էլ վատը: Դա պարզապես ընկալում է:
«Կին-մարտիկի ուղին» գրքից

File written by Adobe Photoshop? 4.0

Թողնել պատասխան

