ՋՈՆ ԲԵՆՎԻԼ

18 Օգս

Երկուշաբթիի առավոտը: Ախ այդ շաբաթվա առաջին առավոտը: Մոխրագույն լույս, աղմուկ, անիմաստ, բայց անհրաժեշտ շտապողականության անհրաժեշտություն: Մտածում եմ, որ ես դժոխք կընկնեմ հենց երկուշաբթի առավոտյան:0a144f99ab76c2e2534c227417ea35b9

One Response to “ՋՈՆ ԲԵՆՎԻԼ”

  1. Suren Petrosyan Օգոստոսի 18, 2015 at 7:17 ա. #

    Լրիվ համամիտ եմ Ջոն Բենվիլի հետ:
    Ժամանակին մի ընկեր ունեի, ասում էր. «Երկուշաբթին պետք է հայտարարել Գեշերի Օր կամ եւս մեկ հանգստյան օր»:
    Ասում էր. «Պատկերացնում ես, ամբողջ շաբաթ-կիրակի ուրախություն, կերուխում ու երկուշաբթի ճմռթված դեմքով գնում ես դասի կամ գործի: Լավագույն դեպքում՝ շաբաթը պետք է սկսել երեքշաբթի օրվանից»:

Թողնել պատասխան

