ՉԱՐԼԶ ՉԱՊԼԻՆ

20 Մյս

Մի անգամ ես երթևեկում էի նյույորքյան մետրոյով: Տուն հասնելով գրպանումս հայտնաբերեցի ոսկե ժամացույց: Գլուխ չէի հանում, թե այն ինչպես կարող էր հայտնվել իմ գրպանում: Որոշեցի տանել ոստիկանություն: Հաջորդ օրը նամակ բերեցին. «Հարգելի պարոն Չապլին, ձեզ գրում է պրոֆեսիոնալ գրպանահատը: Երեկ մետրոյում ես մի պարոնից ոսկե ժամացույց գողացա, բայց տեսնելով Ձեզ՝ որոշեցի նվեր անել ու նետեցի Ձեր գրպանը»:
Անցավ մեկ տարի: Ոստիկանությունը չգտավ գողին, չգտավ նաև ժամացույցի տիրոջը, իսկ հետո ժամացույցը ետ ուղարկեց ինձ: Թերթերում գրեցին այդ մասին, և ահա որոշ ժամանակ անց ես ստացա երկրորդ նամակը. «Հարգելի պարոն Չապլին, մի տարի առաջ մետրոյում ինձնից գողացան ժամացույցս: Ես թերթում կարդացի, որ ինչ-որ մի գրպանահատ այն նվիրել է Ձեզ: Թող իմ ժամացույցը մնա Ձեզ մոտ: Եվ քանի որ ես ոչ պակաս երկրպագուն եմ Ձեր բացառիկ տաղանդի, քան գող-գրպանահատը, ուղարկում եմ նաև ժամացույցի ոսկե շղթան»:BD074617

Թողնել պատասխան

