ԵՎԳԵՆԻ ԼԵՈՆՈՎ

16 Մյս

Կյանքը ճանաչելու համար պետք է ապրես: Հարազատների և օտարների հետ վեճերից քեզ հեռու մի պահիր, մի վախեցիր վտանգներից, ռիսկերից, մի փնտրիր ավելի դյուրին ուղիներ, մի խուսափիր պատասխանատվությունից, մի մտածիր, թե քո տունը գյուղի ծայրին է և ժամանակի քամիները քեզ չեն բախվելու: Ի՞նչ է նշանակու նահանջելը: Դա այն է, երբ մարդը մինչև վերջ չի օգտագործում իր ուժերը:
Երբ ես ասում եմ՝ միայնություն, նկատի ունեմ, որ ես ինչ-որ բան եմ անում, իսկ ինձ չեն հասկանում: Այդ ժամանակ ես մենակ եմ:maxresdefault

Թողնել պատասխան

