ՎԻԼՅԱՄ ՍԱՐՈՅԱՆ

29 Հկտ

Լսեք ուշադիր: Եթե մարդ փող ունի, միևնույնն է` կուտակելու թե վատնելու, համոզված եղեք, որ նա գողացել է այն այլ մարդկանից: Ու ոչ թե հարուստներից, ովքեր կարող են դա իրենց թույլ տալ, այլ աղքատներից, ովքեր չունեն այդ հնարավորությունը: Խլել է այդ մարդկանց կյանքի ու երազանքների հաշվին: Այս պարագայում ես բացառություն չեմ կազմում: Ես վաստակում եմ այն դրամը, որ վատնում եմ: Եվ ես գողանում եմ այն` բոլորի նման: Վնաս հասցնում մարդկանց` այն հայթհայթելու համար: Անգամ անգործության մատնված`ես դեռ դրամ եմ վաստակում: Դրամն ինքը վաստակում է ավելին: Եվ ես դեռ վնաս եմ հասցնում մարդկանց: Չգիտեմ` ովքեր են այդ մարդիկ կամ որտեղ են ապրում: Եթե գիտենայի, ինձ անհամեմատ ավելի վատ կզգայի, քան ինձ զգում եմ հիմա: Ես քրիստոնյայի խիղճ ունեմ. մի աշխարհում, որը խիղճ չունի ընդհանրապես: Աշխարհն աշխատում է մշակել հասարակական բարոյականության նման մի բան, բայց այս գործընթացը մահու չափ ծանր է ընթանում… Ես ունեմ փող: Եվ միշտ էլ կունենամ, քանի դեռ աշխարհը կմնա այնպիսին, ինչպիսին է այն այսօր: Ես չեմ աշխատում: Ես չեմ անում ոչինչ: Ես ուղղակի հարբեցողությամբ եմ զբաղվում: Ես քրտնաջան աշխատում էի երեխա ժամանակ: Իրոք քրտնաջան: Ենթադրվում է, թե մարդիկ պետք է վայելեն կյանքը: Իսկ ես հոգնել եմ: Ես որոշել եմ աշխարհի հետ հաշիվներս մաքրել: Այսպես ասեմ` մարդ չի կարող վայելել կյանքը, եթե աշխատում է: Եթե որևե բան է անում: Իսկ ես ոչինչ չեմ անում: Ու ես չեմ ցանկանում այլևս որևէ բան անել: Չի մնացել ինչ-որ բան, որով ես կզբաղվեի ու չէի խորշի դրանից: Որովհետև ես ընդունակ չեմ կատարելու պարզ, արդար աշխատանք: Ես դրա համար անհրաժեշտ համբերությունը չունեմ: Ու ես չափից դուրս խելացի եմ: Փողն աշխարհիս երեսին ամենահանցավոր բանն է: Այն գարշահոտ է:

Թողնել պատասխան

